Monday, March 14, 2005

naper la terlambat ...?

ermm ari agak sedih skit baru jer buat keputusan nak sambung blajar kiranyer penuh semangat la ni.. so semalam tepon ayah suh belikan borang tp tadi ayah call kata tak de pun jual borang tuhhh... so servay la kat internet tak jumpa lak bila tanya kengkawaan baru tau yg tuk kategori E & F dah tamat .. bile check kat website MOE pun nengok tarikh tutup dia 23 januariii beriyer je donlod tapi tak perasan tarikh tu bila sabri nengok baru perasan... anyway thanks too "mat" sebab mat yg bagik link ke website tu... nampak telambat la mat... mungkin looking foward for intake ujung tahun ni la....
tu jer yg nak citer ari ni.... ni pun sambil tunggu siti settle keje dia, kak su ngan kak zuli dah balik dah ngan sabri n ani... time ni aku dah malas nak buat keje... aku rasa sejak ari tu memang tak semangat nak buat keje. sekarang ni tengah bekobar kobar nak sambung blajar... kepada kengkawan doakan lah aku dapat sambung blajar ekkk... jeles rasa nye bila contact classmate masa spm dulu sumer dok buat degree n ade yg dah abih blajar n dah keje sekarang... tu yg membuat kan aku semakin besemangat nak futher study.. lagi pun tuan haji (my big boss) memang dah remind aku awal awak since my interview session lagi..... n dia pun tak tanya masa meeting ngan dia end of last year.. setiap kali ade staff meeting pun dia dah remind mana mana staff yg diploma holder tu better futher degree... n mana yg ade degree buat la mba... hopefully aku dapat sambung blajar lagi.... aminnnnnnnnn

2 comments:

Milly San said...

aloh yatt..jgn sedih no...hg p sambung kat usm....fuh...mesti best aku....

Yatt said...

tu la emii aku tak kisah sangat kat mana asal dapat course yg aku suker ko doakan aku dapat sambung blajar ekkkk

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...