Thursday, March 31, 2005

sedihhnyeee... :(

ari ni kelakar sungguh... aku dapat email kak zuli tu sebenarnya dah lama tp tak teringin pun nak bukak tp disebabkan kebusanan tengah hari tadi masa org lain kuar lunch aku pun baca arr.. tajuk nye KASIH DIHUJUNG RINDU hasil tulisan HASNITA MOHD LEHAM. Memula baca cam besa je bila dah masuk petengahan sedihnyee.. maklumla citer dah sampai kemuncak.. dalam kul 2 stop sat pi solat dulu . lepas solat aku sambung baca lagi.. maklumlah aku ni kalau dah baca novel tu selagi tak abih tak sah... (misti bos aku marah ni bila baca heuheueh) keseluruhan citer ni best n sedih...bila nak sampai kehujung sedihnye..tak tau la naper ari ni terfeeling lebih.. memang tak tahan memula tu okeh la skit skit bila baca ending dia yg tak tahan terus meleleh air mata... dah tu time tu plak si Sabri nak betanya tah soalan ape tah. apa lagi aku pun terkantoi la aku..terus dia tanya bakpo mu teriak .. abih satu opis dengar sib baik waktu ni tak ramai org... bos aku en hasni pun dah kuar n nasib baikk si HERWAN pun dah kuar kalau tak misti sakan giler dia menggelakkan aku... k la nak sambung buat keje nih... kang marah lak bos-bos aku... :)

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...