Saturday, May 21, 2005


Actually semalam besday ayah aku. 20.05.2005 cantik sangat tarikh dia 20052005 huheuh ic dia pun aku suker gak 520520 tp yg tu je aku ngat yg ujung tak ingat heueh. kirany ayah aku dah berusia 53 thn.. Selamat hari Lahir Ayah Semoga Panjang Umur..Ceria Selalu ..
Semalam call ayah tak de kat umah just pesan kat mak .. ari ni baru teringat nak buat posting kat blog heuheu

p/s : sok kami plan nak pi Sg. Gabai... sungai gaban kata zue.. mintak mintak jadik la.. semoga kami selamat pegi dah balik. Nak pegi kali ni aku dah mintak izin kat mak, mak kasi pi tp dia suh hati hati sebab pi masuk hutan ni mak tak bepe suke ngat benornye..

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...