Thursday, November 09, 2006

A.D wedding : classmate STTJ '99

Nadiawati & Izhar
5.11.2006 (Sunday)
Tmn Rasa Sayang, Seremban.
Smileeeeeeeeeeeeeeeee!!


Candid time!!!!!!!!

Story behind the pictures...

aku drive sorang dari melawati ke seremban for the first time. paling jauh beb drive sorang.
Jmpa kawan sekolah after 6 years.. Aida, Syam(tiada dlm gambo) , Afad, Rose also The Bride. Banyak perubahan nengok kat memasing..
No picture of a.d husband.. tak tau nape aku tak amik..
Aku suke menu kenduri dia.. lauk ayam goreng ala KFC, suon goreng. yang sama cam lauk kenduri biasa. tang ayam tuh perghh lapar terus perut..huhuhu
all picture upload from my handphone buruk.. huhuhu so kelabu asapppppppp
ni mau aku kena sekeh ngan bebudak lam gambo ni kang.. huhuh lagi lagi si aida.. dah warning jgn letak lam blog ko gambo aku !! hhahahhaha aku degill

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...