Tuesday, April 19, 2005

lama dah tak dengar kes ni

ari ni chat ngan kawan aku yg kat putrajaya dah lama tak sembang ngan dia. Bila dok sembang sembang ni la tekeluar citer pencuri spender ni... sebenarnya dah lama tak dengar tup tup ade lak org buat lagi... berlaku kat bandar elit lak tu putrajaya huehehu kelakor tul.. tp cian kat kawan aku ngan housemate dia. Psiko agaknye org tuhhh. apa apa pun hati hati la tak kira kat mana anda berada...


cao5ux (3:37:59 PM): ooo
cao5ux (3:38:07 PM): aku plak prob kat rumah
cao5ux (3:38:15 PM): pasai pencurik spender
yati (3:39:17 PM): hoh
cao5ux (3:39:23 PM): baju dia x nak
cao5ux (3:39:23 PM): baju2 dalam dia bantai
cao5ux (3:39:23 PM): teruk
yati (3:39:24 PM): sape la nak curik spender
yati (3:39:30 PM): gilosss
yati (3:39:35 PM): budak umah ko ke
yati (3:39:38 PM): org luar
cao5ux (3:39:38 PM): mlm ahad ari tu
cao5ux (3:39:44 PM): aku tengok sendri
cao5ux (3:40:02 PM): tapi x dpt cam la
cao5ux (3:40:02 PM): pasal mamai lagi
cao5ux (3:40:05 PM): dekat kul 5
cao5ux (3:40:10 PM): memang gile la
yati (3:40:25 PM): org lelaki ker
yati (3:40:27 PM): org puang
cao5ux (3:41:05 PM): lelaki


p/s: kepada sumer wanita berhati hati lah dengan persekitaran anda
to my frens ..... jgn marah aku pos citer nihhh..heuuehuhee