Wednesday, April 06, 2005

midnight at waja huuuheuueuhuu

gilos... malam ni..opss dah pagi... disebab client ni kami tepaksa mai balik ke opis.. ini sume adalah gara gara panggilan telepon dari xxx kalau tak idok aku bemalam.. disebabkan panggilan itu aku, sabri, kak ekin, & kak su kembali ke opis niii.. sampai lebih kurang kul 10.30pm berhempas pulas la kami menyiapkan report ni ..alhamdulillah masa aku taip posting ni aku dah siapkan part aku dengan di bantu oleh en sabri...hueheuueu tq boss.. kalau tak disebabkan en bos tak selesai la keje den yg silap akibat careless mistake maklumla jam dah kul 12.30 maun mato ni tak kerro... waktu ni pun dah kul 1.00...huehueu tak larat kalau buleh nak balik zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz je.. tp masih ade yg tak settle lagi.. dah le nak print tak leh ... sebab printer kat level ni sumer dah dah nyawa nyawa ikan setakat nak print draff buleh ler.. sekarang ni aku tunggu part kak ekin siap so bleh compile report sok pagi bagi kat another BOss nak review n then to thee BiG BoSS to final part.. hopefully it will be done on time... Insyallah...
Lepas ni kena la betapa lagi kat opis ni tuk buat satu lagi client...<--- ayat dari en sabri uwarghhhh aku tak sanggup bossss.... tapi apa kan daya ... nak tanak kena buat jugak.... soledad it's a keeping for the lonely...<---- petikan lagu yg sedang ke udara dikala 1.05 am ni.. huhhhuuu huuu ..chiow le dulu...sok sok sambung..

p/s: aku rasa seperti bermimpi je melepak di opis di temanin "nyamuk-nyamukkk" sib baik "cik T" tak menemani sama hueuuheuhueheuue

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...