Thursday, November 09, 2006

sudah tua kah aku???

7.10 am - masukan kain baju lam washer press start button okeh 45 min lagi siap..

8.20 am - ready nak pi keje. cek washer jap. aiyarkkkkkkkkk apasal stop.. alahai lupa turun kan salur paip yg kuarkan air tuh... sudahnye pesan kat dekwan suh padamkan plug bila dah selesai.

8.29 am - panaskan enjin keta.. agak2 dah ready tuh gerak pi opis..

8.44 am - smpai kat depan opis.. kuar jap cek parking betul tak lam kotak.. ermm oklah still lam petak walaupun berat ke kiri :D layan era jap smbil tunggu member yg ade kunci sampai. ermm malas la tunggu lam keta.. so kuarlah siap alarm sume dah. aku pun ngan konfiden nye melangkah nak lintas ke arah opis. tiba tiba...
aiyarrrrrrrrkkkkkkkkkkkkkk lupaaaaaaaaaaaaaaa notebookkkkkkkkkkkkkk!!!!!!!!
menciknye...... masuk keta start enjin terus balik umah balik...

9.10 am : betul2 dah masuk opis.

nota kaki ayam : banyak mkn semut ke aku nih??? atau dah tua??? sib baik umah ke ofis around 10 minit je..

5 comments:

mie said...

betoi laaa...mesti ko dah tua dengan masalah2 yang datang nie

YatT'S said...

tu lah banyak sangat masalah dunia nih..
berat paler otak nak pikir..

perang nye..
bencana alam nye..
korupsi nye..
penipuannye...

cewahh kalah pedana menteri lak pikir hahahhah

mie said...

ye kee... atau ko windo kat bf ko sampai lupa semua ape yang patut nak buat :P

YatT'S said...

hahahhah windo kat org yg tak de payah mie..

muahahhahahah

Anonymous said...

bahaya nih.. tapi mmg la, mungkin awak tahu rumah dekat, jadi apa2 hal boleh pusing, balik rumah terus..