Monday, September 06, 2010

Buka puasa di Oshima

Diam tak diam dah hari ke 27 kita berpuasa. 3 hari lagi nak raya. Tadi buka puasa ngan pn. nisya yang kesorangan. Destinasi pilihan di Restaurant Oshima yang menyajikan makanan Jepun. Jam 4 ptg tadi baru berkesempatan menelefon pn. niza dari Oshima tapi dah full. Tukar plan nak buka di secret recipe je. Bila smpai kat rumah tetiba Pn. Niza call bagitau ade orang cancell booking dan ade table kosong. Ada juga rezeki Pn. Nisya makan kat sana. Bagi aku plak ni 2nd time aku makan kat restaurant nih. First time masa ngan Jufa & Syaja.

Meh kita nengok menu apa yang kita orang makan tadi. Bulan puasa Oshima ada promotion buffet ramadhan - stimboat. Tapi tadi kami makan ala carte je.

Ni menu pertama : Okonomiyaki flavor seafood
2nd: Gyoza.
3rd : Ebi fry
4rd: Sushi : Tamago, Unagi & Ebi
Last ni aku mkn sorang hehehhe: Soft shell Crab Temaki
Ni plak bukti selesai 90% dari menu yang di order. Ebi kena tapau bawak balik.
tak larat dah nak perabis
Terima kasih kepada Pn. Niza atas layanan yang di beri. Insyaallah ade rezeki lebih kami datang lagi. Sesiapa yang berminat nak makan disini klik sini untuk maklumat lanjut. Di website mereka lengkap ngan menu dan harga makanan. Oshima ni ada juga menu masakan Thai.
Ni dah kasi promosi free kat Oshima nih hehehehe.

p/s- Ct nanti kita gi tau.
Nab thanks kasi pinjam laptop. :)

2 comments:

Unknown said...

adoyai.. sedapnya...

Yatt said...

jom jom kita gi makan lagi.

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...