Thursday, September 08, 2005

oh tidakkk!!!!!



tup tup tgh hariii tadik kak siti masuk opis terus letak sekotak icecream atas meja aku ...........

uwarghhhhhhhh aku pose la.. tak pe tak pe tapau bawak balik...

tq kak siti.. akak memang besh.. selalu banja kita org makan.. sedap je nengok opismate aku makan icecream tuh.....

nyam nyamm tak sabar nak tunggu buke pose... hehehheh heheheh

7 comments:

Wirawan Terulung said...

wooo....nampak cam sedap jer.
bak mai sket bleh tak??
kalo x dapat satu....14 pun jadi lar. huhuhu...

petang ni nak pi carik lar...huhuhu

YatT'S said...

wira :
aku pun tak rasa lagik....
carik jgn tak carikk pah tu anto kat umah aku skali ekkkk...

pss lam satu kotak tu ade 12 je.. tak cukup la tuk ko wira ... ape kata ko beli satu kotak bg kat aku je..

kuncup said...

yatt's..
kuncup jilat tapak tangan tujuh kali jer ni...

YatT'S said...

jilat tapak tangan 7 kali.. kalau wira misti 14 kali he..he..he..

aishah said...

huhuhu ..chik yang sakit gigi ni pun selamber je makan aiskrim wakakkakakakkaka

yatt's said...

huhu ko memang gigi sakit pun blasah je sumer

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »