Friday, January 06, 2006

selamat hari raya aidil adha

Kesempatan ni Yatt nak ucapakan
Selamat Hari RAya Aidiladha & Selamat Bercuti kat kengkawan sume...

nak wish gak selamat betunang kat kengkawan yg bakal mengikat tali pertunangan cuti nanti semoga berbahgia.. 3 org beb kawan nak tunang..

1st : Cik Ita (kawan aku dari kecik sampai sebesor sekarang... dah nak kawin ko ta.....)
2nd : Cik Ani opismate + housemate
3rd : Cik Sue opismate


nota kaki ayam: mencikkk ari raya tu dah kena balik s.alam.. rabu kena keje tak bleh cuti... ade meeting plak... ishh ishhh

7 comments:

zek said...

cik suesue bertunang ehh?

mauricealaxander8714 said...

I read over your blog, and i found it inquisitive, you may find My Blog interesting. My blog is just about my day to day life, as a park ranger. So please Click Here To Read My Blog

Anonymous said...

selamat hari raya aidiladha


-zam-

YatT'S said...

zek:

yup kak suesue betunang...


maurice :

okey..

Zam : selamat hari raya :)

Wirawan Terulung said...

Selamat Hari Raye Aidiladha utk Yatt & Family jugak....dari Wirawan Terulung yang Terunggul di Planet Zargus...huhuhuhu

Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read Tamiya e ring clip tool Income tax publications Baccarat q las vegas hotels Buy prozac weekly.html liposuction fat picture Aussie swimsuits canadian pontiac Big+bull+cocks

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... milf with giant tits pre teen fuck pictures