Sunday, April 29, 2007

riang ria di hari sabtu

pagi
kena keje. tp tak masuk ofis. pegi kepong jmpa client. budget just diskusi je cam biasa pakai baju kurung. smpai sana big bos dia tak smpai lagi jadik client tuh mintak buat 'stock take' dulu.
alamak... dah la pakai baju kurung nih..
rimas tul masuk tmpat simpan barang dia tuh. sume kena kira. kotak atas rak sume. sib baik ade staff dia. cian budak tuh dia kena panjat nak kira brg. ni kali ke2 pengalaman aku buat stock take.
sebelum ni kira stok kedai tayar. tak susah sangat.
ni produk kecantikan ke ape tah.. jenuh nak kira botol2 sume..
diskusi ngan akauntan dia amik masa gak. sib baik akaun di dah update. so tak banyak masalah.
kul satu lebih aku dah gelisah dah .. kot tak smpat.. janji ngn dia org nak pi gathering..
so bg pesanan serba sedikit ape yg dia org perlu sediakan aku pun blah.
dah la parking kat bumbung.. panas gile. lebih kurang 1.30 gerak balik ke umah..
baru je keluar dari kawasan tuh ade call dari ryz.. tak sempat nak angkat hehe.. sib baik masa trafic light merah smpat gak baca sms n reply bila smpai next trafic light. dia nak tumpang pi kajang.

smpai kat umah setel ape yg patut. pastu gerak pi umah shai plak.. hehehehe sowi la shai kalau lewat skit. pah tuh pi ampang point nak amik si ryz.. ampeh mamat ni lambat tul besiap. mengalahkan pempuan make up..
nasib la ko kena bebel ryz..

sempat gak aku warning diorang aku ni pemandu amatur hahhahaha.. alhamdulillah selamat smapi gak :D

petang

gathering 2 anniversary MSJBOX..
seronok jmpa
kengkawan blog sume cd, honey, sis, kaseh, kiki, kak retna, k.meera, kak shida, ummie, carneyz , jun, sodep, acai, nile, jebat, abg am, ed,spiral, azli jr. sori la kalau ade tetinggal..
tp tak sempat la nak tegur n borak ngan semua. ape ape pun korang sume meriah la..

kat sebelah ni kek shai tempah kat aku ngan chik tuk majlis petang tuh.

sori la shai kering la idea maklum la pes time deco number cake. mcm kanak2 riang plak..

any komen mengenai kek bleh tulis kat blog kek kami
di www.myfriendmycakeshouse.blogspot.com

malunye nak nengok gambo nanti.. pasti muke aku selebet je huhuhu memang tengah kepanasan gile masa tuh..

Lepas gath aku ngan chik follow kak yu, abg fizi n membe dia (ehem.. ehem..) pi HUKM..
aku biasa la tak reti jln nih takut je.. so sentiasa memasti kan keta depa kat depan ..

comel tul anak abg atan n kak ana. nampak besar plak baby tuh.. masa lam perut mak dia cam kecik je..


kat sebelah tuh plak gamba poyo aku..

'amik gambo yatt drive' kata chik
serta merta angkat tangan buat "peace"
Chik " oit tgh drive pun nak buat peace"
muahhahahahahh

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...