Wednesday, July 18, 2007

Lumut trip.. last menet nye plan..

gambo langit yg sompek den snap maso on the way ke sana.

sebab budak ini la kami ke Lumut..
babaii wang...

kak yu sempat pose tunggu order sampai..

keesokkan di rumah kak kecik.. 2 jiran dia yg comel dtg betandang..

xtvt seterusnye bejalan raya ke umah kawang2 kak yu & a.fizi.
comel si umairah nih mcm sape siti hhehehehehehee

petang di telok batik
celop kaki pun jadi lah...
uwarghhhh nak mandi laut!!

petang di esplanade.. sesi begambo kenang2ang..
a.fizi ngan wang adik kesayangang..

atas: a. fizi & wang
bwh : aming & siting muahahaha

layan abc paling sedap kat lumut kata navy2 betiga itu..
aku tetap carrot susu.. hihihihihi

melepakan diri di pekan lumut.. tunggu masa nak balik..

changing plan..
budak baju puteh tak nak bepisah ngan kami
huhuhuhuh lawak la dak wang nih...
melepak di jeti lumut.. aroma sungguh tak enakk..

pose tetap pose..
bulat bulat sume nye.. huhuhuhu

balik tangan kosong je bang..?

on the way balik.. pose lam keta.. buat hilang ngantuk..
akhirnya aku tewas gak..
sib baik ade ct a.k.a bahrin yg gagah perkasa teman abg fizi drive..
alhamdulillah selamat smpai umah kul 1.30 pagi..

9 comments:

Masy said...

best ke ABC kat lumut? nape ek akak mkn x best? salah lot kot~

YatT'S said...

kak..sy tak makan.. tp dia org kata beshh huhuhu tak tau la..

13may said...

mcm ada something ajer kat gambaq langit tuh...hmmm....*pikir pikir*

YatT'S said...

ado ape ekk? awan ade la huuhuhu

Jie said...

ooo.....gambo makanan lagiikkk...

adeihh...jenguk semua blog gambo makanan je..ABC tu weiii....sedapnya...!

MZ said...

pueh pak cik karang ayat2 yang panjang pak cik utuskan komen di sini ... ke mana ilang nya? *kene senset lagi ke?*

YatT'S said...

kak kujie... sedap kata dia org hehehehe

zackk taip balikkkkkkkkkkkkkkkk aku tak kira.......... aku tak senset punnnn

HE said...

sonotnye yatt... almaklumlah pusing2 lumut dengan abe abe navy... senyum sampai telinga masing2

YatT'S said...

hahahah he.. sorang je abe navy lagi dua orang tuh adik adik navy hahaha aik len macam plak bunyi hahahahahaha