Wednesday, July 18, 2007

kisah radio yg tak sudah sudah...

Beginilah ghupo ehh radio si itam den..
mako dengan ini sunyi lah hari hari den dalam keto..

tak dapek nak dongar lagu..
tak pek nak dongar dj dj memokak..

tak pek nak dongar abang WI marhaban..

tak dpt ku imajin perjalanan balik kg tanpo radio dah la sesurang plak tuh huhuhuhu

mugo mugo 2 minggu laie dapek balik la radio tuh..

lopeh ni nak hapdet cito n gamba pi Lumut plak.. :D

5 comments:

MZ said...

bapo kilo ikan segar ekau bawak balik?
x kan bawak balik udang, sotong, ikan koring yo?
mano untuk den?

YatT'S said...

ikan?? tado ikan koring yor ado..
tuk ekau ko? tak po den makan bagi pihak yor heheheheh :D

asal komen ko tak sepadan ngan entry nih?

Reez said...

Uik...

Lopong dah dashboard tuh.. :D
Takpe.. Nanti dapat ler balik radio tu.. Dapek nanti, momokak ajolah sepanjang maso...

:D

YatT'S said...

hahah tu la reez..
kot ado radio pun nanti ado limit ehh volume tuh..
kok kuek naa sakit palo den nanti..
peh tak konsentret kek driving..

MZ said...

la .. den salah bubuh komen ;)) ni untuk entri lumut :D