Saturday, April 09, 2005

reading hour

ari tak mau citer pasal keje tp pasal kelas membaca kat WAJA iaitu our 'reading hour' bunyi cam kelakar jer...tp ok la bleh tambah 'vocabulary'. ari ni aku baca mags 'CPA Australia' abih je waktu tu aku baca takat page 24 sebab aku baru dari content dia.. president view point pun aku baca gak... sedang molek masuk baca article kat yg jadik cover mag tu dah tamat sessi membaca..
new word baru aku ari tak tau le phrase ke word ke ... "A pro-bono basis" -kata En Taqi yg slalu guna word ni lawyer. aku jumpa word ni kat article tentang PI assurance tuk cover proffesional yg keje sendiri bak kata en hasni org yg meniaga bawah pokok .k la nak sambung keje..

before that aku nak tau maksud 'rams' . word ni aku dapat dari ayat ni "It rams home the reality that todaya sport really is more than a game. it is big business." so anyone yg tau maksudnye please respond pasal aku check kat kamus dwibahasa oxford fajar ram = biri-biri; domba jantan ; sesondol. huuuuhueueehuu

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...