Tuesday, May 24, 2005


Di hari Kenduri kak Eri + Rosli di seksyen 18 last sunday 22.05.05. gambo pengantin tak banyak tp gambo kita org je ghamai heuheue.. memula beriye ngan kak su nak pi masjid nengok akad nikah last last tak pi pun pasal penat sangat heueh mana tak nye aku dok ikut kak su pi umah kak eri sebab kak su nak inai kan tangan kak eri tak pepasal malam tu kak su terus kreatif heuehu tp kak su ni memang dah kreatif dah.. yg lawaknye masa tunggu kak su pakaikan inai aku tulun buat bunga manggar kak zati dah siap 3 aku satu pun lom lagi heuehu ...huehh k la tak tau nak tulis ape dah.. to kak ERi SElaMat PenganTin BarU

1 comment:

Anonymous said...

What a great site »