Tuesday, June 28, 2005

June 2005 bulan pemalas aku....

aku tak tau ler nape la asik rasa maleh je akhir akhir nih... cam ape siti tulih kek blog dio kita org asik lambek yor siap poie kojo.. kul lapan baru sesibuk nak mandi ngan iron baju.. sib baik memasing paham dah sapo mandi dulu sapo iron baju... nasib la kan kalau lambek peh tu kono tinggaa..
ari ni cam beso.. rutin harian buek kojo banyak gak kojo pending nih.. ngan assingment sendirinye ngan yg bebudak pratikal dulu tinggalkan.. peh tu yg assingment baru nye lagi heheuue ghupe-ghupenye baru ku sedar 2 document yg baru dapat tu urgent due bulan ni gakss... dah le 4 thn nye tak tau ler aku leh siapkan ke tak heuhue...
training kat klinik dr.R tu tak attend lagik aduihh depa pun dah call....pening arr gini... tadi masa tgh discuss ngan kak sue pasal YSM ade sms tp biar dulu arr.. sebab tengah rancak diskusi...
cam mana la nak traced akaun thn 1997 hueuh tak leh nak jawab arr tu kak.. 1997 saya tgh study tuk PMR kak.. macam macam hal la pening paler....
tp ape nak buat ni bidang yg aku pilih....

dah ler bengang ngan si Mat..sabor je la aku... petang tgh tensi tensi baru ingat kat hp.. mesej dari hadi.. ampeh je ayat dia execkutip whb ..ampeh jer.. akunye jawapan negatip la...

ni ingat nak sambung wat keje skit.. pening pening.... terlalu memeningkannnn....

# tak sabar rasanya.. tunggu malam nih... huehue

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...