Thursday, June 30, 2005

urgent @ nyamuk

ermm jam dah tunjuk lebih kul 12.00 kalau cinderella pun dah kena lari balik... tinggal sepatunye aje... tp aku masih lagi kat opis waja ni berperang dengan nyamuk... sesekali terdengar desiran halus bunyi cik tikus berlari lari... nyamuk ari ni cukup creative tak dapat gigit lengan aku sebab asik kena tepis je dia pun carik sasaran baru... nah abih tapak kaki aku jadik mangsa... baru la aku tau ghupenye sungguh banyak cik nyamuk bermestautin di opis waja nih... dikala aku menaip ni pun banyak nyamuk melintas depan pc nih... kat ujung tu kelihatan cik siti kita sedang melancarkan serangan balas kat nyamuk nyamuk nih... tapi nyamuk tetap menang...
ermm macam mana ekk org yg slalu tido kat opis nih tak de ganguan nyamuk ker ???
begitu la alkisah nyamuk...
ermm bebalik kepada urgent tadi... arghhhhhhhhhhhhhh aku dah tak cukup tangan dah ni.. mana satu nak dikejar pun tak tau... sekarang ni dok bejuang menyiapkan akaun abg latip kak su nih... konfem tak sempat nak submit esok... sekarang ni pun dah masuk 30 hb uwarghhhhhhhhhh tulun... aku cuba wat yg terbaik <--- sempat lagi taip entry kat blog buruk nih heueheu 5 thnnye akaun beb mana nak siap satu malam.. dah la tadi dok nyembang ngan si siti ngan sham.. heuheu k la nak sambung wat keje ni skit lagi masuk thn ke 3 .. chayok chayok....


# budak umah aku cukup allergik ngan nyamuk nih... tul tak kengkawan

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...