Friday, July 22, 2005

Cerita di hari Jumaat...

hari ni ari pemalas aku.. memang tahap kamben gurun punye... malas giler... aku tak tau ape aku buat ari nih....
ape ekk aku wat ari nii

- finalise akaun en latip nih.. dah tak tau nak wat cam mana.. ape yg siap ari je la yg temampu aku wat bedasarkan dokumen dia yg tersangatlahhhh skit...
- prepare quotation ade client nak beli upgrade version MYOB.. kalau ade dikalangan anda yg nak beli accounting software bleh kontek aku.. company kami ade jual MYOB, UBS & QUICKBOOKS ...
- Key in invoice..
- Kemas file Prosper..

selain tuh keje mengarut je aku wat.. mementang la bos sume takde.. untuk pengetahuan korang manager kat opis kita org gi management meeting kat sutra beach kuala terengganu.. jauh gile ekk meeting.. heuheu syok pi jejalan.. disamping memerah otak lam sessi meeting..

ari ni kak su balik kampung.. petang ni pun nanie balik kampung.. baru sat dia bagi tau.. so weekend ni tinggal aku, ct n ani je lahh...

ape lagi nak citer ekk aku pun tak tauu... sekarang aku nak balik heuheuheu dah tiba waktu balik nihhh huehuehueheu
babaiiii

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...