Sunday, July 03, 2005

my weekend

ari ni ari minggu, ari minggu...
sumer org dok rileks kat umah... but ari ni aku ngan ct ngan ekin ade kat opiss.. actually aku tak mau sangat datang opis tp mai gak le sebab temankan my cousin ct yg busuk heuhueheu...

so about 1.30 kami kuar umah... tak sempat solat dulu sebab nak tumpang kak annn.. tak pe kami solat kat opis... kebetulan kak ann nak kuar amik abg enal so tumpang la ... pasal maleh nak jalan tongah paneh.. sebelum tu singgah weng hong beli bekalan dulu.. memacam makanan kita org beli... maklum la baru dapat gaji kan... walaupun gaji tak sebanyak org lain bab makan kami tak kedekut.. ape nak makan beli terus.. duit pun banyak abih kat makanan.. tak pecaya nengok la our "size" hueheuheu betul tak kak sue...

ermm today plannye nak wat keje huehue tp sekarang dah terbantut.. si siti dok menyusun file kat filing room tuh... aku plak masih menaip entry kat blog nih... ari plan nak siapkan akaun En latip tuh... sepatutnye ari jumaat dah siap so tomorrow leh bg kat kak su for tax calculation.. tp delay lak..

SEbut ari jumaat huehue first tuh pi lunch masuk lambat.. ari tuh kami pi makan kat Alam Central.. thanks too kak CT penaja lunch on that day.. tak sangka lak akak nak banja... alhamdulillah kenyang kami tul tak kak su, ct, kak zuli.. lepas makan pusing pusing kat nagoya sat window shopping.. masa tu jam kat 2.30 huhh alamak cuak aku.. sebab ari tuh dah janji ngan kak mahuran.. dia nak mai opis discuss pasal akaun dia.. arap arap sempat sampai opis... in about 3.30pm sampai opis.. heuhue lambat sejam beb...
masuk je opis bebudak ni perli banyak ke shopping.. walhal kami tak shopping pung.. masa masuk tu en hasni dah takde gi skolah anak dia si imran amik report card.. kak ct pun sama lepas drop kami depan opis terus ke sekolah anak dia...

aku masuk opis terus tanya ade org datang carik tak... gosh selamat kak mahuran tak sampai lagi.... tp ade client call... tak lama past tuh azean call... bila online je dia terus perlu hamboii lambat nye masuk lepas lunch... huhu tak pe skali skala heuueh... ( tak tau ler ape tanggapan org kat opis nih... ) lepas tu teruskan activiti biasa...

ari ni balik awall heuheuheu memang selamba jer.. masuk lps lunch lambat balik awal.. plan nak pi sauna ngan kak su tp cancell pasal aku tak solat asar lagi heuhuuu last last terus ke bukit lachong.. pasar malam beb...
pada awalnye plan nak pi sauna last last pi tambah kg's lagi heuhueheue..

blah malamnye sempat jumpa along.. masa jerung datang nak amik ct.. hopefully ni bukan the last aku jumpa along.. arap arap lepas ni still keep in touch.. semoga along berjaya ngan new job dia & new life kat seremban...

emm panjang dah aku merapu... ni nak citer skit lagi.. pasal ape ekk...hehhe ct cuba teka... ni pasal event ari sabtu kul 8.30 - 11. 30pm.. ape lagi AF la..

sebelum af start sempat gak kami pi beli makanan kat KFC.. huehue sampai umah pun ngam ngam 8.25 pm.. malam ni seperti biasa aku tak sabar nak tunggu MAWI perform heuheu debar beb maklumlah dia nak nyanyi lagu omputih.. takut sangat dia lupa lirik lagi...
waktu konsert ni 3 org je aku nak nengok MAWI, AMY & FELIX..
masa turn marsha ade preview dalam Akedemi si marsha pakai tudung mengusik si mawi comel ngat marsha.. misti cantik kalau pakai tudung heuheuh..
malam tuh AMY kena kritik teruk.. argghh misti Amy kuar malam nihh tidakkk.. aku tak leh nak vote kt dah abih.. kalau ade kt misti aku vote dah... bila tiba turn mawi kami satu rumah bedebar heuhe jgn spoil lagi sudah ler... ok la mawi perfom yg penting lirik tak lupa..hehueu aku nak komen lelebih tak reti tp bila nengok M.NASIR bagi tumbs up aku puas hati...
tp at last frust gak ngan komen pengkritik x-speacially Kudsia...
This is reality program.. winner dipilih oleh pengundi.. itu hang pengundi nak vote siapa.. duit kita suka hati kita la nak undi student yg kita suke.. bukan mintak duit sesapa pung.. kalau nak student lain no 1 ape lagi vote la dia org..
ok enuff dah ... nak pi buat keje heueuheu

# sedih amy kuar .. attitude dia bagus ngat bagi aku.. gud luck for amy

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...