Wednesday, September 21, 2005

jiwa kacau

tajuk tu tak de kaitan ngan projek jiwa kacau mat jan ngan geng2nye... tapi aku nak citer jiwa kacau budak budak opis aku ni... tak larat aku nak gelak dah... ade je adegan adegan dan dialog dialog yg memang terhasil akibat jiwa yg kacau... tuh baru nak siapkan company profile terus jiwa kacau....
macam macam lagu yg depa nyanyiiii paling teruk si panjang sham.. lagu ganu kiter versi sham memang.. terhasil akibat jiwa kacau dan jiwa ketat ... sabo je la yg sorang lagi ngan lagu kudaku larii... sabo je la aku....
ari ni aku rasa paling riuh department aku sampai kan siti siap tanya napa ko gelak sakan... huhhuhu tu la penangan budak budak department aku... sume start ngan company profile la.. kak ekin tak abih abih ngan mengreview menda tuh.. nama aku pung salah eja ape ra.....
si sham jiwa kacau tuh tak abih abih nak sukat aku kunon.. ciss... ampeh sungguh...jaga ko panjang ade lori ade bas.. ade lrt ade komuter.. ade waja ade keta kebal opsss ade panjang ade keta kebal muahahhahahahahha
nota kaki ayam: bila la nak siap company profile tuh.. ada lembaga penapisan yg betul betul strict

No comments: