Thursday, May 18, 2006

finally menjadik jugak..

ni hasil kerja CT & aku mlm tadik.. alhamdulillah jadik.. siap ade kak su & kak pojiah tulun kasik idea.. gigil tak hengat tangan aku..kalah si jenny..
sekarang ni aku ngan siti dah buat blog khas tuk gamba cake yg penah kami buat
sila la jenguk sini
kengkawan bg la sokongan ekk hehheheehe
nota : credit to kak ann for the camera phone

7 comments:

Noushy Syah said...

Wahhh Yatt's...bravoooo!! Bestnya..cantik arr cake yg yatt's buat tuh?Marvellous...eh camne buat gambar owg tu ek? Dgn icing ke???

YatT'S said...

noushy gambo tuh gambo betul kami laminate n letak atas kek tuh.. tak jumpa la kedai yg leh buat sticker buleh makan tuhhh

Masy said...

yatt..
nanti watkan ciskek utk akak laa plk..ngidam neh..hehe

YatT'S said...

huhuu insyaallah buleh kak :)

jarri said...

wah wah.
ini dashyat punye nih.
dah buleh bukak kedai kek la weh.
hikhik.
sedap ke tak tu?
nampak cam sedap

YatT'S said...

alhamdulillah owang yg makan sume kata sedap cuma krim tuh tebal hehehhe heheh macam akak buat je padahal tukang komen je lebih huhuhuhu

Milly San said...

weihh..tuh kek besday tuan haji ke???dia sihat x???kirim salam kat dia wei..lama tak pg sane...ape2 pun kalo hg tak brani...suruh kak jie kejap....kirim salam tau