Saturday, May 06, 2006

latest news..

Jimmy yg baru menetap di umah sewa kami 2 hari telah pergi tuk selama lamanya..
sebab kematian masih belum ketahui..
antara faktor2 yg dijangkakan:
-tempat tinggal tak sesuai ngan habitatnye
-pemakanan yg tak seimbang (aku rasa ni la sebab karbon suat kabar tuh)


sedihnye.. baru je bemesra mesraan malam tadik.. tup tap dah mati..

sempat la amik gambo jimmy ngan jenny ikutkan si jimmy ni aktif bebanding jenny tp dia yg pegi dulu..

siti jgn sedih ekkk tak mau nangis tau..:D nanti windu nengok la video yg amik malam tadik (kalau kak ann tak delete)

nak wat cam mana dah sampai ajalnye.. pas ni jaga jenny bebaik yer siti kak annn ekkk jgn jadik cam jimmy.

8 comments:

~ my mizery ~ said...

yatt!!.. ko ni xde tokoh bela rabbit la... aku dah la gilerr rabbit ngan hamster ni... comel nyer... bg aku bela pun bagus... huhu...

YatT'S said...

zack aku memang tak reti bela binatang ni housemate aku yg bela arrr huhuh aku baru berani nak pegang malam sebelum kematian alih alih syok nye mati sudah ...
ko ade bela rabbit gak ke...?

~ my mizery ~ said...

masa aku kecik dulu la.. sampai bapak aku buat umah flat 3 tingkat untuk diorg kat dpn umah aku nih... mau sekali bela dulu berbelas ekor.. tapi skrg dah xde ruang.. aku teringin gak nak bela rabbit.. sekarang ni aku bela hamster je.. tapi ni pun dah stop sebb dah smbg belajar aku dah xde masa utk diorg.. huhu...

aishah said...

uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....sedihnya yattt.........aku sedih nih:((

Wirawan Terulung said...

erkk...keciannya?!!!
x sampai hati plak nak makan arnab!!!

davidflynn30888965 said...

Get any Desired College Degree, In less then 2 weeks.

Call this number now 24 hours a day 7 days a week (413) 208-3069

Get these Degrees NOW!!!

"BA", "BSc", "MA", "MSc", "MBA", "PHD",

Get everything within 2 weeks.
100% verifiable, this is a real deal

Act now you owe it to your future.

(413) 208-3069 call now 24 hours a day, 7 days a week.

YatT'S said...

wira.. yatt penah makan daging arnab tp masa sebelum makan tu tak tau daging arnab owang tipu kata tu ayam.. bila pelik gak napa lain je rasa pah tu saiz dia.. dah telan baru di beritau tuh daging arnab ghupenye hampeh tuhhh...

Anonymous said...

Excellent, love it! Versamatic vacuum cleaner Mcse guies sex videos without credit cards Marine radar detectors Flat and panel and tv and monitor roof racks for kayaks for nissan murano Japan call centers roof racks for bongo Combined dvd cd players Nuda hairy woman airflow allergen air filters automatic ice cream machines zyrtec patanol goth shaved pussy