Saturday, May 06, 2006

jumpa kembali

dah lama tak hapdet blog
aku dah ade lesen P baru dpt..
memula dpt tuh ade sdikit kemuskilan gara2 sign yg tak sama kat lesen L & P
pah tu saja arr nyakat cikgu driving aku tuh
dok sms dia nape tak same
alih alih dia reply "Banyak cekadak plak budak ni. nak satay tak kang tak mau banja satay kang!"
aikkkk pelik plak bukan ke dia suh aku banja dia mkn satay sebab aku mintak diskaun ari tuhh hhahahhahahah tak kisah lahh kan siti kan... dia nak banja kita bedal je.. hahahahahh
beriya je cikgu aku tuh tah jadik tah tidak..

sebut pasal satay ni aku tak sure lagi la nak pi ke tak msjbox nye gath tuh.. sebab minggu tuh cuti 3 hari ingat nak balik kg.. tp aku nengok name aku dah masuk dah list yg pegi ...

ni ade satu citer lagikk..
sekarang ni kete opis member bwak gi outstation ke pahang..
so kena ulang alik KL- Shah Alam naik bas..
tp semalam housemate aku nak amik kat KOmuter so naik komuter la
Janji naik train nak sms tp handphone aku memang tak leh idup bateri weak giler.. gara gara tak charge malam tuh..
masa naik putra sempat call siti confirm kak ann bleh amik ke tak sebab nombo siti je aku hafal..
lam komuter try la on hp tak buleh jugak.
bila dah sampai aku jenguk keliling stesen tuh tak de plak public
alamak cam ne nihh..
so sebelah aku ade sorang awek baju belang ni..
aku tanya arr dia kat sini tak de public phone ke ? (aku jarang turun s.19 biasanye batu 3 je)
dia pun tak sure pah tu sorang autiee ni jawab kat ujung simpang tuh ade satu.. mak aihhhh jauhnye..... malah nak gi situ
on hp tak hidup gak..
so aku amik langkah drastic buat muka tak malu mintak tulun awek tuh nak guna hp dia nak sms kawan... sib baik dia bg.. aku pun sms siti.. ckp dah smpai..
lepas tu say thanks n tanya kalau perlu aku bayar ke.. dia kata tak pe just a sms no need.
:D TIME KASIH BEBANYAK KAT AWEK BAJU BELANG..YANG BAIK HATI (sapa nama dia lupa nak tanya) JASA MU KU KENANG....

sape kata owang malaysia tak de budi bicara.

lepas ni aku pastikan :

biar HP ade BATERi dari Credit.
coz kalau tak de BATERI ade Credit TAK GUNA
atleast ade bateri org bleh call

adios

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...