Tuesday, May 16, 2006

My Xtvt : MSJBoX Time Out

Jumaat:
Busy ngan siti buat cake besday yg di tempah oleh kakak ipar nye... (akak jerung la tuh) 5.30 baru tido.. tp sebelum tul sempat gak aku melelap kan mata sejam.. hehehe
sadis bila nak tulis.. gigil tangan aku sebab ramai owang. tp aku puas hati ngan tulisan kali tuh. sayang tak amik gambo.. ermm Jerung ko ade amik gambo tak???

Sabtu:
Petang keluar ngan Siti, Kak Yu ngan Abg Fizi pegi Ampang Point. Lama gile tak jejak kaki kat situ. Rindu plak zaman praktikal dulu. Jeling jeling je owang lalu lalang area tuh kot teserempak ngan kengkwan masa praktikal. Rindu nye kat kowang sumer.. TiKAAAAAAAAAAAA ko wat ape kat sabah.. tuhhh.. ghindu nye....................

Lepas gi Ampang point pegi cheras plak. Kununnye nak pegi beli barang tuk kek. tp kedai dah tutup. last last kena melepak umah AJA(sepupu siti) sementara tunggu mak lang ngan kak ayu di urut. sempat merasa masakan cik Aja tuh.


Ahad:

Makan time..................
ape lagi Gath msjbox.. okeh meriah.. sonok jumpa kengkawan yg selama ni kenal secara online je... ade gak yg dah jumpa 2 kali.

kak retna, Jun, shai, CArneyz, Ryz, Aida,acai, honey, meera, neezie, sanchai, meera, abg am..

tak lupa gak kaum kebarat siti, kAK YU , aBg Fizi, dek wan, AJA, mila ngn adik dia.



chese cake siti buat...


goddies dari shai n kak retna.. ceklat tuh nampak sedap .. aku konfem owang lain dah makan habis... tp aku tak makan lagik sebab kureng skit ceklat ceklat nih... cuma satu je aku tk sbar nak makan hershey nuggets (betul ke aku eja blasah la labu)



masa tukar tukar keychain aku dpt dari Ryz my kroni.... tq... yg aku punye dpt plak kat Acai.. hopefully suke lah ekk.. acai kem salam kat emi tau... ckp aku rindu sangat kat dia..

ermm balik tuh beh je kak retna n geng singgah umah abg am. kami tak leh juin sebab dah ade janji ngan kak yu & abg fizi nak jumpa kat ampang. belum keluar dari kajang dia org dah telipon tanya kat mana..


ape kita org buat ekk?

hehhehe kami pi nengok kete...
yok yo ooo je.. nak tau keta ape.. ? kete kat sebelah nih.
teruja kejap aku nak beli kereta..

sebelum ada lesen tak leh berangan nak beli kereta dah ade lesen tak sampai sebulan dah berangan nakk beli kereta ...

huhu macam mampu je aku nih....

k lah tu je nak citer..

nota kaki ayam: gambo gath dikidnap dari blog jun

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...