Monday, August 14, 2006

meh makan buah.!!!!!!!!

Mari mari beli...!!!
manggis sekilo 6 hengget...!!
errrkkkkkkkkk bape ekk harga pasaran??
aku pun tak tau....



rambutan !! rambutan...!!!
merahh ada!!!
kuning ade!!
hijau ada!!!
biru coming soon !!!
Haahahhahahah
note to NaNie:
tq tq tq tq tq verryyyyyyyyyyyyy muchhhhh
toche... coz teman aku balik kg n drive all the way back..
cian ko tak sempat panjat pokok manggis...
skali mak aku dah import tukang panjat da!!!
mekasih ekk nanie.. lenkali leh ikut aku...
note to CT:
akhirnya... kini pastii....
ehh silap lak.... tu lagu anita serawak.. huhuhu
akhirnye ko jejakan kaki gak kat umah aku ekkk
pening paler??
bengkang bengkok kan jlnnye?
naik bukit turun bukit...
lenkali datang lagi...
puas tak?
kain rambutan...
cabut manggis... ehh silap petik manggis..
jala ikan ke tak sempat huhuhu
dpt makan pun jadi la yer...
lenkali datang lagik...
note to JERUNG:
tq.. tq.. tq.. coz anta smpai umah aku..
cian ko yer..
cukup tak mkn rambutan ?
manggis?
durian?
aku dengar ko deman....
dasat tu sampai deman dibuatnye
any way thank..
lenkali datang lagi..
sebelum tuh pektis kupik dian dulu ekk
hehhehheh
note to IWAN :
time kasih la dtg umah ye..
ko demam tak??
tak pengsan ek mkn blacan ?
huehheueheueheu
*** gambar durian tak sempat nak amik sebab dah selamat masuk kedalam perut empunye nama nama di atas dan tuan punya blog sendiri huhuhuhu

5 comments:

romzi seli said...

yatt... kpg ko ada doyan ke? alamak sedapnye... abg mengidam doyan ni. ahaks...

aishah said...

HAHAHAH PENING2 AKU YATT..BEH SANGAT AKU SUKA BALIK KAMPUNG KO DAN AKU NAK IKUT BALIK LAGI.....BEH2...PAK NDAKK TUNGGU CT DATANG LAGI MUAHAHAHHAHAHAHAH...DUYAN...DUYAN....

YatT'S said...

Bang Romzi : Doyan ade gak. tp tak banyak la sebab dua pokok je yg berbuah... tu pun tak lebat buah nye.. kalau balik carik doyan dulu... :D

CT: payah bebenor nak ajak ko balik kg. hopefully lepas ni okeh la ye.. tak pe lepas ni senang skit aku nak balik kg. :D

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on!
Home improvement handicap bathtub Facts about wellbutrin las vegas hotel hot tub Non slip rubber to stick on bathtubs Gazebo hot tub enclosure

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... » »