Tuesday, April 27, 2010

permintaan seorang teman

Semalam aku ade bersembang ngan seorang kawan lama di yahoo mesengger. Sahabat lelaki masa di sekolah menengah. Dah lama juga tak berhubung ngan dia. Biasa sembang2 tanya khabar. Tetiba dia sebut pasal movie. Dia pun bercerita tentang movie kesukaan dia ' Ketika Cinta Bertasbih'. Memang minat sungguh dari novel smpai ke movie. Dengan bersungguh2nya dia cadangkan aku tonton cerita nih. Kebetulan memang aku dah beli cd tp tak berkesempatan menonton lagi. Aku beritahu dia takpe nanti aku tengok. Lagi satu siap nak pinjam cd aku ade tuh nak bwak balik kg sebab nak bagi mak dia nengok movie nih jugak. Memang minat sungguh kawan aku nih.

Pagi tadi dia ym lagi. Soalan pertama dah tengok movie tuh ke belum. haihhh kabo tak tanya itu yg di tanyakan. Jawapan aku mengeciwakan dia heheheheh. Tak nengok lagi. malam tadi dok habiskan citer korea yg aku nengok semalam. (bukan nak baca buku walhal exam dah dekat hahahaha). Hari ni dia pesan lagi suruh tengoh cerita tuh. Insyaallah wahai sahabat aku akan tonton ok!

Wahai kawan2 bloggers sekalian, sapa yg dah tengok movie 'Ketika Cinta Bertasbih' ni ekk?
Besh ke jalan ceritanya?

4 comments:

LediAgli said...

haha.. tu adalah movie kegemaran my bf gak... aduyaa...

btw, kalau ada pertanyaan ttg SIY boleh ke ida.h.abdul.majid@accenture.com

kalau saya reply kat my blog comments takut nanti yat tak baca lak.. hahaha

Yatt said...

ok. baca ur reply kata mcm prune kelat manis alamak cam tak leh telan je..

LediAgli said...

haha.. tapi kan.. setakat 12ml tu apa la sangat..prune kelat manis.. hehe ntah betul ke tak describe cam tu.. cam ubat batuk rasa dia.. lebih kurang ubat batuk

jm5 tu.. bancuh 450ml air.. ahhahah tu kalau tak leh telan.. sumpah mau meloya...

Yatt said...

jusmate tuh manis sangat la tu tak leh nak telan.

ni tade sampel ke?

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...