Wednesday, January 19, 2005

betUnaNg!!!!

akhir2 ni asik dapat berita org nak betunang jer.... sebelum ni tau kak nuon je yg nak betunang... akhir akhir ni memang rezeki dia betul larr... dah sampai jodoh dia dah nak betunang...lepas dapat keje baru plak... n urusan kete dia pun dah hampir selesai... ari sempat la kak sue n ct tolong dia buat preparation tuk hantaran dia nnatiii .. aku pun tolong gak...tp tolong nengok je.... pah tu bagi arahan jer... ala..ala mandur gitu...he..he..he... kak nuon nanti walaupun dah tinggalkan waja nii...jgn la luper kan saat saat indah kita bersama ekkk...yg tak besh tu luper kan jer...he..he..
ermm sambung balik citer betunang...tadi tgh hari masa online ngan yana dia pun kabarkan yang ade 2 org kawan kita org kat utm dulu dah nak betunang... si wary ngan jerul... bukan wary betunang ngan jerul.. tapi lain org... wary mungkin ngan cik abg dia yg perodua tuh...si jerul ni ler lam diam diam jer..tup tupp nak betunang dah... cian kat kawan aku sorang tuh dari tahun petama nak ngorat jerul tapi tak dapat gak..... ape nak buat dah bukan jodoh ... ermm lepas ni saper plak la yg sampai jodoh... oo cik yana bila lak hang ngan si biding.... aku tunggu hang ngan yani la dulu ...tak mau langkah bendul..he..he.he..
last wanna wish selamat betunang ler kat kak nuon , wary dan jerul.... kawin ngan luper kat saya nihhhh....

2 comments:

Anonymous said...

amboiii yati....dahlah aku kempunan dengan si jerul tuh..wakakakka
aku lum lagik laa...
baru2 ni aku discuss dengan bidin nak kawin time dia wat tesis maybe dlm tahun 2008, tapi dia tak setuju..katanya tunggu dia habis blaja..
entahla..sayang punya pasal,aku tunggu laa..ko doakan aku dapat bersama dia selamanya laaa...AMIN

Anonymous said...

amboiii yati....dahlah aku kempunan dengan si jerul tuh..wakakakka
aku lum lagik laa...
baru2 ni aku discuss dengan bidin nak kawin time dia wat tesis maybe dlm tahun 2008, tapi dia tak setuju..katanya tunggu dia habis blaja..
entahla..sayang punya pasal,aku tunggu laa..ko doakan aku dapat bersama dia selamanya laaa...AMIN

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...