Thursday, May 05, 2005

"Apple"



Posted by Hello

Epal hijau.. ermmm gambo ni aku amik dari blog bluehikari...<--aku suke baca.. aku suke gambo ni sebab kaler hijaunye menarik.. sume kawan kawan tau aku ni segala yg warna ijau sumeer cantik... bg aku bila aku negok kaler ijau ni rasa rileks mata aku nih... bila nengok epal ni teringat ke unsunghero yg selalu menyebut tentang "apple"nye di jurnal dia 'jurnalalam".. tetiba teringat lak kat epal ijau yg aku beli sebulan lebih dulu... masih lagi ade 2 biji dlm peti ais kat umah tu...heuheuheue bila la nak abih agaknye... entah entah jadik habuan tong sampah je... ish ishh yatt... yat... k la chiow nak sambung keje plak... tadi busan bila nengok epal ijau yg menjadi latar belakang desktop pc aku ni tu yg buat posting ni.. now back tu work... chayokk chayokkk 35 pages to go....

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...