Tuesday, May 10, 2005

Excercise ...huheuuehe

For the 2 days.. budak umah aku sumer rajin ni sebab kak ann pi join gym so kami pun semangat nak exercise kat umah.. ape lagi bebekalkan cd paula abdul tekedek2 anak2 dara ni mengikut. lawak giler abih pincang sumer pegerakan.. cuma nani ngan kak su je ok..hueuhu.. harap harap kami sumer akan terus besemangat..huheuu chayokkk chayokkkk
sebenarnya nak citer menda besh.. pagi tadi balik umah pasala de hal skit.. hampir sejam dok umah senyap sunyi je lah cume sore kami kami jer.. pastu kak ann balik katanya nak amik barang.. pas tu baru la tau selain kami ade orang lainn... kantoi la plak... ni bukan nak mengata ke ape.. tp just meluah kan ape yg tesirat.. ape masalah we dunno but i just wanna now why..? tell me y? rite geng...

1 comment:

Yatt said...

ermmm ok la skit skit... sakit lutut arr zue.. pegerakan pincang arr si paula abdul tu kekanan aku kekiri dia ke depan aku ke blakang.. alih alih dah dekat ngan ani.. .. semalam aku stop arr sarii.. huehe chayokkk chayokkk moga aku kuat semangat jgn hangat hangat nasi ayam je.. tup tup melantak je lebih... dah la malam tadi dah kena kutuk ngna abg enal..heuheueh sebab kantoi makan kat gazebo kul 10 lebih... dah tu depan aku macam macam makannan adee hheueheh

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...