Saturday, June 25, 2005

hari bertukang sedunia

huhuhu ari ni ari ke 2 dah gotong royong mengemas filing room PCMS kat waja nihhh... aku tak banyak sangat wat keje.. cume ari ni aku excited nak menyekrewkan rak tuh.. bejaya gak aku ngan ct buat.. (masa tuh sume dak lelaki dah balik huehueh) org pempuan pun leh buat tau...

heuuehu ari ni makan pree dari b/fast ke lunch. time kasih kepada penaja penaja makan..
b/fast - k.dila menunye nasik lemak sedap oooo
lunch - pizza by en hasni & KFC by k.Siti..
timer kasih sedap oooo erkk..alhamdulillah kenyang sume...
oppss lupe lak puding kastard karemal kata ct.. sponsor by Hanan... & cik Ida yg buat air sungkis...

sekarang dah kul 4 ptg nak balik dah ..huuuehu jumpa lagiiii

#Esok tinggal sehari lagi bagi aku tuk memikirkan pro & con... agaknye ape la jawapan aku.. Isnin akan menentukan hari hari aku seterusnya...........

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...