Thursday, August 25, 2005

alone........ boreddddd


arii ni buring gile..
owang giler pun tak boring cam nii ...

ct takde...
cuti... pasai apa pun wa tak tau.. kabonye mak lang yg suh amik....
bior arr cuti dia pun jarang amik coti...
ct enggak ada aku ilang membe gosip...

kalau tak dua2 tekekek kekek gelak
sesowang depan pc...
sampai si razak jeles..
huuhu bila dua2 gelak misti dpt pm dari razak..
soklan wajib..
"ape kowang gelak? nak juin gak"
skema jawapan aku "rahsia owang pempuan" heuheue

aku pun tak tau la ape kita owang borak..
dah le seopis, seumah, sebilik...
becerita tak abih abih...
ade duka .. ade gembira.. ade sedih... ade lawak lucah bangang...
wakkakwkkkakkakak...
kalau di tambah hosemate kita owang lagi havoc...
kak su.. kak zuli ngan anni... tak lupa gak kak annn ku cayang...
sume diluar jangkaan huehuehuhh

hoi ct asal aku citer pasal hang ekkk... aku ghindu ngat ke mo ekau.. ni la pengangan boring aku....huhuhu sori..pasal semalam sowi mood aku swing... huhuhu ko jgn lupe pesan aku tuh ok...

ct ni pupu aku yg tak ke bapa tah aku tak ingat...
kami dulu tak rapat sngt ...
jumpa setahun sekali tu pun hari raya je...
kalau zaman dolu dolu .. aku ni besa la balik kg malu malu kucen...
aku suke lepak depan tv..
dia suke dok lam bilik ngan ct.ram (pupu kesayangan dia gak )..
tp sumer berobah...
sejak...

sejak biler ekk??
aku ngan dia rapat bila aku mula keje kat sini... "wan ali jaafar & associates"...
bila keje sini aku suh dia mintak keje kat sini gak huhuuu
biarpun mak lang tak bape suke..
ct lah tempat aku mengadu nasib dulu..
huhu malu aku pikir zaman mude mude kat s.alam nih...
akhirnye ct dpt keje kat sini...
aku paling suker.......
yeahhhhhhhhhhhhhh
aku ade kawannnnnnnnnn
start dari situ kami baik...
dua dua kepala biol..
suke gadoh..
dua dua nak menang je..
jalan lam hujan..
begaduh tgh jalan..
kena kejor anjing... huhuh bape kali ekk ct??
tu pasal dok betekak tgh jalan arr...
si anjing tu plak tgh becengkerama ngan awek dia
huhu ape lagi .. hangin la dia..
yg simboliknye..
kita owang kena kejo anjing setiap kali pakai baju yg sama masa memula anjing tu kejor...
memacam hal ler... sepanjang kami kat sek 27 shah alam nih..


tempat ni dulu aku penah jejak masa zaman blajar
masa temankan kawan baik aku si Yana pi umah makcik dia
masa tuh aku ckp jauh gile.. aku tak mau teman dia lagi...
sekali tanggal 12 jun 2003 hingga ke hari ini aku di sini...
uwarghhhhhhhhhhh
mungkin aku blom ade rezeki tempat lain kot...
tak pe la sabo la yati weihh...

huhu ok la tah ape tah aku merapu....
wa mau sambung keje wa..
adioss

credit pic to http://thesapphirecat.iwarp.com/gallery/alone.html

7 comments:

Wirawan Terulung said...

yihaaaa, haku pirst.

ko alone erkk??
kalo mcm tu haku cadangkan ko dengar lagu Mr. Lonely....

Anonymous said...

This blog is awesome! If you get a chance you may want to visit this Free Ebooks site, it's pretty awesome too!

Anonymous said...

huhu semalam sesurang.. ari wa sulah ada membe heuehu...

ari kena nyanyi lagu rob thomas lak LONELY NO MORE Hikksihikkss

Anonymous said...

Cool blog you have. Please visit my website blog power thanks

Anonymous said...

Your blog is great I'm sure you'd be interested in internet marketing It isn't anything special but have a look at internet marketing

Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... »

Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP » »