Friday, August 19, 2005

.......

petang ni aku rasa busan.. sesambil key in ni aku pi menaip skit kat sini...

yesterday i got sms from my sister.. dia bagik tau yg kawan aku kat kg sakit sekarang...
memula tekejut gak.. sakit ape ye la selama 22 thn lebih ni setahu aku dia tak de sebarang penyakit.. malah dia budak yg aktif siap penah wakil negeri tuk netball..
tapi sekarang dia sakit.. ghupenye sakit akibat perbuatan sihir dari seorg kawan yg tak sepatutnye di gelar kawan..
sebagai kawan kita sepatutnye saling bantu membantu, tolong menolong ini tidak sebaliknye..
tak tau la ape motifnye.. dulu penah jugak ade sorang kawan yg sakit disebabkan perkara yg sama.. tp alhamdulillah sihat sekarang..
aku doakan semoga kawan aku ni sembuh dari sakitnye.. semoga dia dapat belajar ngan tenang..

kekadang aku rasa takut bila nengok berita sekarang.. macam macam belaku.. kekadang mereka ni suke amik jln mudah bunuh la.. sihir lah tah macam macam lagi.. jangan ade yg sakit hati dgn aku dah buat yg bukan bukan...
YA ALLAH YA TUHANKU SELAMATKANLAH AKU DAN KELUARGA SERTA RAKAN RAKAN DARI SEGALA PERBUATAN KHIANAT... AMINNN..YA RABALALAMIN..

6 comments:

Wirawan Terulung said...

hhmm......

tapi kadang2 sebab kita x kacau orang pun...kita bleh kena.

hopefully x der saper yg kena. sebab sume orang pun x nak kena.

& kepada sesape yg pernah terlintas nak buat mcm tu....LUPEKAn SAJe LAr. Ingat balasan di AKHIRAt yang menanti.

Anonymous said...

yup betul tuh wira..
semoga kita terlindung dari perkara2 yg tidak baik..

Anonymous said...

Hi, you've got a great blog.

I have an Internet Marketing Solution site that covers internet marketing related information.

Come and check it out when you are free :-)

Anonymous said...

Blogging a baby: fun with autodialers
We're not on any "no-call" lists, and our credit profile isn't exactly stellar. We get a lot of calls from 800 numbers and "unknown name, unknown number." And I don't know why we never thought of this before.
Visit Vibrators site. It pretty much covers Vibrators related stuff.

Anonymous said...

I like this blog - what template is used? Thanks from a Beach
Shoes
info site.

YatT'S said...

TO:
Anonymous said...
I like this blog - what template is used?

THANK U. I USED TEMPLATE PROVIDED IN THE BLOGGER SITE