Tuesday, August 02, 2005

cerita seram!!!

last night lebih kurang kul 1 pagi..
aku baru nak melelapkan mata..
tgh lalok lalok.. ct dok betanya aku diam...
sebab sygkan ngantuk tu...

aku ubah posisi aku mengiring ngadap dinding...
tiba tiba...
tok tok tok tok ...
argh sape plak ketuk pintu memalam bute ni
lama.... & kuat....
suspense..
aku panggil ct dia tak nyahut...
aku diam tak gerak..
paksa diri tido...

so this mornin....
kak su bukak citer...
dia kena tepok masa tido...
huh... giler...
lepas tu lasung dia tak leh tido...
dia siap turun tido depan tv
tp still mimpi buruk gak..
kucing itam datang himpap dia..
huh.. suspens...

lepas tu aku ckp aku dengar org ketuk pintu..
kuat ..
kak su dengar gaks..
dia siap bukak pintu tinjau sampai ke depan tv..
cari mana datang bunyi tuh..
lepas tu yg dia tak leh nak tido n terus tido diganggu..

ermm menda menda cam ni dah lama tak kacau kami..
tak tau la nape muncul balik
pasal pintu di ketuk tu, nak kata jiran balik umah
tak dengar lak bunyi keta ke, moto ke,
tp kak su kata memang kuat
macam org ketuk pintu bilik dia
so dia ngat kami tu yg dia bukak...

tapi yg pasti semalam waktu maghrib pintu rumah
terbuka luas tak ditutup mungkinkah sebab tu
no body know...

Ya ALLAH yg tuhanku...
jauhkan lah kami dari gangguan makhluk halus..
amin.......

4 comments:

Anonymous said...

ermm... buleh jadik imam ekk.. ni nak makang ke gapo nihhhh

Anonymous said...

amirin kalau hang nak makan buleh jer...sponser barang la muahahahha

Anonymous said...

wooi~!!! berdiri bulu roma.... *tarik simut sampai kat paler*
trus baca tak'uz... basmallah... Yasin...

Anonymous said...

tu la kuncup umah sewa kami ni penuh misteri... tuan rumah memang nak jual rumah tuhhhh... pelik gak dia dah renovate abih kitchen dah besar sumer tp still nak jual jugak.. lagi satu umah depan kami kosong n sebelah kiri pun kosong...seramm gak bila ade housemate yg kena himpap ke.. ternampak ke...

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...