Friday, August 05, 2005

hallluuuuuuu!!!!!!

emiiii aku dah stop kurangkan blogging.... he..he.. amacam ok tak... huehueh baru 3 hari tak post entry cam 3 thn lak.. hik..hikk..hikk...

2, 3 hari lepas aku masih mencari cari mood keje.. aku rasa teruk sangat dah... asal bangun pagi misti ckp ngan roomate malasnye nak pi keje.... ari ni pun malas gaks hik..hikk..hik..
tak tau la bila nak ilang penyakit malas nih... korang ade idea tak... ?

hari hari sebelum nih aku tak post entry aku just baca blog2 lain.. cam tulisan si fezal ngan wife dia, superman, wira, kuncup, mat jan, yabbna banyak lagi lah...

n tak ketinggalan.. tiap tiap hari aku misti baca mana mana blog yg ade update pasal MAWI hik..hikk... lepas carik info report kat kak sue.. hikk..hikk..... tak sabar nak tunggu hari esokk... semoga mawi dapat jadik juara... kalau tak menang tak tau ler.... AF3 ni aku buang tebiat mengAFUNDI.. sepanjang AF3 ni 2 org je aku afundi..
AFUNDI MAWI & AFUNDI AMY... sayang amy tekeluar awal...
sekarang aku just afundi mawi jer.. kalau tak menang gak nak bakar astro tak tau lah..

tadi waktu lunch break pi jenguk x-staff waja.. kak fiza yg dah sebulan melahirkan anak kedua.. behnye nengok kak fiza dapat suami baik anak2 yg comel.. murah rezeki dia ngan anak2 yg si nurul tu baru setahun adik dia dah sebulan lebih.. ermm macam mana lak aku nanti erkk... ermm berangan sat.............. hikk..hikk..hikk..
ape ape pun aku tak mau langkah bendul bior kak su kawin dulu..hikk..hik.. kak su adikmu yg bulat ni mendoakan semoga dikau cepat betemu jodoh.. begitu gak kakak2 aku kat MAL tuh..
aminnnnnnnnnnnnn....

k la nak sambung wat keje yg tak sudah sudah..... uwarghhhhhhhhhhh nak nangis rasa wat akaun nih .. tak sukenye sambung keje org lain sabrii tulun... menci arr akaun Dr.R nihhh ..
aku tunggu je assingment yg besh... no documentation probs... penat dah 2 thn keje sume assignment same problem document + document + document x 10000000 kali....
"saya tak mau dengar masalah dokumen.. saya tau keje awak siap cepat" mcam penah ku dengar ayat tuh.. 1 1/2 thn lepas.... ia akan tetap bermain di pikiran ku selagi aku disini...
poyooooooooo je aku...hikk..hik..huhuehuehue

2 comments:

Wirawan Terulung said...

hari ni dah hari senin,
takkan malas lagi??

kalo malas, nanti x der gaji...
kalo x der gaji mcm mane kawen...

kalo pk cam tu sure x malas punyer lar. huhuhu

Yatt said...

huhuue wira..
penyakit malas ni dah melanda kat 2 dah.. tak tau nak ubat cam ne nih.. fening dah..

cuba gak arr pikir cam wira ckp tuh

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...