Tuesday, September 20, 2005

new look...

ini lah rupe bentuk baru... blog aku..
saja tukar angin bowing dah ngan template lama..
uhuheuhue yg niii aku amik dari blogskin.com
mintak maaf la n3 sebelumm jadik agak kacau...jugak..
tp buleh lah...
yg paling aku suke word "life is like a dream"
memang aku banyak bermimpi pun..
aku pasti semua org pun selalu bermimpi..
kalau di buai mimpi indah memang mengembirakan..
tp kalu mimpi ngeri minta di jauhkan..
jgn lupa mimpi dan realiti berbeza..
hidup adalah realiti yg akan sampai kepenghujungnye bila dikehendak oleh-NYA

nota kaki ayam : alamak tarak tempat komen la plak

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...