Thursday, January 05, 2006

Tag lagikk..........

Aiyohh aku ngatkan aku selamat dah tak kena virus tag meng’TAG’ nih tp kena jugak…
Senior.. ni virus TAG yg senior @ ROmZi suh buat… Junior buat gak ler….Something you want to do in your life :
Balas jasa Mak & Ayah yg telah membesarkan & melayani karenah aku selama nie….

One song that you could listen over and over again : Lagu seriously aku memang jarang dgr radio .. lagu yg aku suke ni biasalah ikut season… lagu ape je aku leh dngr.. melayu, indon, industan, cine, omputih, arab, jepun… sume bleh arr..

Lagu jepun paberet aku “MIRAiE” sampai budak opis ni bengang sebab aku suh depa pasang lagu tu je… muhahahahah

Coke or Pepsi?
I have to choose Coke
Y coke?? Coz itu ubat aku bila selsema hehehe untuk melegakannnnnnn heehehheeeeeeeeee


something you currently desire:
digital camera hehehheheh

One good deed you've done lately:
ermmmm ade ke ekk.. tah aku pun tak tau.. cuba Tanya owang keliling aku… muhahahhahah

A funny moment in your life : banyakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk aku rasa hidup aku ni penuh ngan gelak tawa dari kecik sampai sekarang…………

5 people I pick :
[jawab jgn tak jawab]

1. Nanie
2. Zack@Zahidah
3. Zarul

4. Kak Masy
5. Naga @ mira

huhuu skehati aku je tag korang.. sila la jawab plak ekkk heheheheheh

Nota kaki ayam : senior sorry lambek update pasal tag ni .. sebolun ni tak sompek la :D

2 comments:

Masy said...

yatt,nexwik ekk akak jwb tag ni..ok?

Yatt said...

huhu okeh akak

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...