Saturday, April 22, 2006

Dup Dap Dup DAp!!!!!!

wahh isnin aku ade test JPJ dup dap dup dap ... ari kamis aku rileks je ari jumaat aku dah rasa dup dap dup dapp ari ni ngan esok pi blajar kat pj . ari isnin amik test..
kengkawan sumer doakan aku lulus ekkk tak mau ulang ulang......
tuh je aku update heheheheh

4 comments:

jarri said...

buat leklok weh.

aishah said...

chaiyok2!!!!!! aku tahu ko mesti boleh nye...tapi ingat tau masa ko nak betul kan side mirror tu ko cakap ngan pegawai jpj yang lelaki je la..en..minta maaf ye saya nak betulkan cermin tu..kebelakang banyak sikit boleh tak??hahahhahahahahhahahaha jangan marah yatt i lap you!!

skruemas said...

alamak... ingat zaman dulu2 skru ambik test. ahakzzz.... aper pun GOOD LUCK from skru.... wat elok2. jgn gabra... jgn mengurat pegawai tester lelaki tu.... heq3... jgn marah, gurau jer :D

Anonymous said...

Very cool design! Useful information. Go on!
Swinging around a baseball Lsu football 1960 buick car Premiere & curzon's fitness Baseball tournament dominican republic Barcode scanners equipment australia pharmacies and drug stores in lakeland ga georgia Small hotel pants Baseball opening day lessons Bracket basketball picks 2006 Bextra and lichen sclerosis Keno odds black jack Baseball team cardinals st louis Rosacea cure eczema carisoprodol information umax ppc Nebraska cornhusker baseball history Winsor pilates canada Ccm hockey boot