Tuesday, April 11, 2006

salam maulidur rasul..

lama tak update blog.. kebanyak yg pegi gath last 2 weeks sume dah update blog memasing.. heheh.. kebetulan ari ni baru bekesempatan nak update..
pasal gathering yg lepas sonok dpt jumpa sume kengkawan.. kak retna, sodep, shai, jun, spiral, dragon, azkam, kurz, afzan, skruemas, bai, kiki, sanchai (sekejap je) dan lelain...
seronok nengok dia org nyanyi... azkam sore awek hang tuh memang best ooooo suh dia masuk petandingan nyanyii.. hehehehee
maybe lepas ni leh juin lagi gath insyaallah...

ari ni aku ade belajar memandu lagi.. baru blajar 4 jam.. patutnye dah 6jam tp aku buat alasan sendiri hhahha pasal nak ikut budak umah aku gi subang hehehehe so ari ni kena ganti..
ade 2 nasihat cikgu driving aku
"stereng putar ikut secukup rasa bukan sesedap rasa! "
" Brek nak kena jaga jgn ikut sedap tekan"
pasal brek tu kalau dok blajar ngan cikgu ni kena hati hati kalau tak telinga aku gak yg sakit dengar dia melatah *&%&% hampeh jer...

sebab kelas memandu ni aku balik awal .. patutnye aku balik ari ni dari kg.. sebut pasal balik kg ni sakitnye hati semalam ngan driver bas tuhhhh... ngat kan naik bas express lagi cepat ghupenye lagi lambat dah tu panas giler.... hampeh gilos.. dah le banyak ckp drivernye.. alih sampai seremban terus tk leh jln ke kl.. tak pepasal kena tukar bas.. tiket buleh claim balik kunun..nyampah.. dah la buang masa owang.. tobat pas ni tak mau naik bas tu lagi.. baik naik sks..

takat sini dulu jmpa lagikkk

nota kaki : pesal la tak leh upload gambo nihhh

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...