Saturday, June 24, 2006

mamai..

sekumpulan anak dara tgh melepakkan diri di depan tv
tiba tiba satu sore dari dlm bilik..

kak yuli amikkan penyodok..!!!

yuli: ct nak ape??
ct : amikkan penyodok..

aku, ani, k.zati kehairanan

aku : ct mintak penyodok.. dia nak buat ape??? *smbil befikir.. dia nak kemas bilik ke.. cuci bilik air ke ??
k.yuli : entah ..

kak yuli ke dapur.. ambil brg yg dipinta..

k.yuli : nah (sambil menghulur.. penyodok sampah kat siti)
ct : ct nak penyeduk air la.. *read gayung..
aku : ko yang mintak penyodok..
ct : mana ada ...
aku k.yuli k.zati ani tetap sepakat mengatakan dia mintak penyodok..
memang jelas & nyata kedengaran penyodok ...

muahahahahah ct mamai...

huhu budak ni asek wat lawak je.. memalam hari...

4 comments:

Anonymous said...

korang ni pandai buat kek ek?? mcm housemate kite...keje pensyarah, tp mlm2 godak mangkuk buat kek..kui!kui!kui! banyak trima tempahan ke?

YatT'S said...

anonymous

huhu tak de la banyak pun baru nak mula.. biasanye kengkawan tedekat je..

kurekure said...

penyedok air tu bukan yang kat pasar malam,abang pasar malam tu pakai tok cedok air masok dalam gelas plastik tu kan?

YatT'S said...

huhuh entah la kekura.. watak utama mlm tuh yg sebut penyedok huhuh.. kalau den gayung tak pun cebok hheehheeh :D bahaso kampung ehh