Wednesday, July 05, 2006

Becerita tentang YM

pasti ramai yg tahu ape tuh YM or Yahoo Mesengger..
kat opis ni aku dikatakan tukang bawak virus YM nih..
huhuhhuhuh

Iyer betul skali..huhu
tu masa aku kat tempat client ngan selamba badak aku install kat pc dia org..
start dari tu team member aku yg sebelum ni guna MSN turut sama install YM gaks..
heheheh :D
sekrang ramai dah pengguna YM kat opis ni heheh..
aku kah yg besalah ????

dulu aku x-tif YM nih..
sekrang dah kurang skit.. dah tak join mana mana room..
just berdiskusi ngan member opis n membe blog je..

Teman Setia YM aku si Siti @ sepupu @ ofismate @ housemate @ roomate
Walaupun celik biji mata nampak dia.. nak tido nampak dia..
still tak penah kering idea becerita kat YM
hhheheheh kan siti kan ?

Sebenarnye aku nak citer pasal lain nih...
pasal RIMAS..
Sekarang aku RIMAS bila ade ID yg aku TAK KENAL dok pm..
lagi la kalau Yg MENGARUT adoiiii lah .. Benci BEtul...
Bila tanya mana dpt id aku
jawapannye yahoo profile..
ade gak yg tegur sebab gamba POLAR BEAR kat profile aku
huuhuhuh hampeh je...
sekarang ni aku rasa IGNORE LIST aku dah panjang ..
heheh tu la JAWAPAN tuk persoalan yg aku tak suke nak jawab

Setakat ni aku tak rasa nak berhenti be YM
Sebab YM ni dah jadik medium perantaran antara aku ngan kengkawan aku..
baik satu sekolah, satu universiti, atau kengkawan yg penah keje satu opis..
senang tuk tanya kabar atau sampaikan pesan..
ade jugak kerana urusan kerja..
senang dan mudah..

k lah banyak melalut plak...

note tuk HE : yatt tak de sebarang tips penjagaan cactus. gambo yg kat bawah tu dulu main tanam je.. lepas tu tinggal kat kg mak ngan ayah la tulung bela.. hehehe Untungnye sebab mak ngan ayah suke bab becucuk tanam nih... tu yg sihat walafiat castus tuh.. :D

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...