Sunday, February 04, 2007

mengisi masa lapang

Selamat pagi!
saja tak sabor nak update blog..
disebelah ni salah satu gambo muffin
yang kami buat petang tadik.
saja nak mengabiskan krim yg ade tuh.
pening gak ghupenye nak pikir
deco yang menarik..
adunan muffinnye masih guna adunan kek coklat.
kami buat separuh je adunan kek coklat tuh..
dapat la dalam 30 ++ biji muffin. ade gak la bagi skit skit kat jiran2.
Gambar selebihnye akan di update kat blog kek aku ngan chik kat sini. ..
http://myfriendmycakeshouse.blogspot.com

Lepas magrib plak kami deco cake yang di tempah oleh kakak pada kakak ipar chik..
ini la hasilnye.. seperti biasa lagi gambo akan di publish kat blog kek.

Tadi aku ikut dia org sume (a.atan, k.ana, k.yu, a.fizi, dekwan, ct & tikah) ke Danau Kota..
baru pes time nak pi sana..
memula plan tak mau beli apa ape..
sudah nye balik kering gak wallet aku..
hhahahah
abih 3 barang aku beli...
tadi keluar kul dekat kul 11 balik kat kul 1.
Si tika tuh mata segar bugar lagi masa balik.. tahan tul..
sekarang aku sambung update blog hehehe si chik dah membuta!
tadi kemain kata balik nak update blog sudah nye membuta!

k la den pun nak pi tido jmpa lagi..

3 comments:

Masy said...

nak..... huhuuuhuhuh

Ina said...

First time tgk blog nih. Teruja sungguh tgk kek2 n muffin2 tuh semua. Very tempting! =D

Yatt said...

kak masy : nak kena tempah hehehhehe

ina : thanks singgah sini datang lagi... berminat ngan kek or muffin mai la tempah hehheeh :D

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...