Friday, March 02, 2007

aku dpt tangan tuh aku cincang2 smpai lumat!!!!!!!!!!!!!!!!

sakit hati!
sakit hati!
Sakit hati!

ape la yg dia org dengki.
aku tak buat ape pun.
aku parking je kat situ.
selama ni tak kena plak
gatai tul !
dah tak tempat lain ko nak menulis.
ape dah tak cukup kertas kat dunia nih.
asal "itam" aku jadi mangsa.
nak kata aku halang laluan orang.
konfem tak.
ko nak ualng alik seploh juta kali pun buleh
arggggggggghh benci!

uwarghhhhh itam dah tak comel.......
gile panjang plak tuh calar..
eeeeeeeeeeeeee geram betul
aku dpt orang aku cincang tangan dia !!!

ini misti ade salah yang aku buat nih..
sesapa yang terasa hati ngan aku mintak maaf bebanyak..
mungkin itu balasannye..
uwarghhhhhhhhhh :((

3 comments:

nanie said...

yatt...
sabo ek...
jaat btul org tuh...
cian kt ko...
aku nyer comel pon cemin dh ade crack dh....
sabo ek....

YatT'S said...

nanie
mencik arrr
dah abih kiri kanan belakang sume ade scrash.. sedih weiii
cian itam

Anonymous said...

hahhaha yatt's tu tandanya entah2 ada yang berminat kat tuan si'itam' tu tak? tehhehehe..