Thursday, August 09, 2007

Atuk pula menyusul..

Ahad ...
mak telepon Atok masuk hospital.. kaki atok bengkak.. so pakcik bawak gi hospital.

Isnin..
Mlm jam sepuluh lebih kurang..
Ayah telepon bg tau Atok dah tak de :(
Ayah tak kasik balik mlm tuh dah lewat..

Selasa..
amik adik ngan kak ija (sepupu) baru balik kg.
smpai kg lebih kurang jam 10 pagi.
sempat lagi tatap wajah atuk buat kali terakhir..
sebelum kebumi kena buat istiadat turun pangkat..
sebab atuk buapak kat kampung tuh.
sebelum zuhur alhamdulillah selamat di kebumikan.

petang tuh baru aku tahu yang Atuk menghempuskan nafas terakhirnye di wad dan katil yang sama dengan Arwah Along aku dulu. Atok jugak pergi 40 hari lepas along pergi pada usia 82 thn.

Al-Fatihah tuk arwah Atuk Hj. Abdul Ghani bin Daud. Semoga rohnya di cucuri rahmat Allah s.w.t.

teringat kenangan zaman sekolah rendah dulu. setiap kali cuti sekolah yang sebulan aku ngan along misti balik kampung duduk umah Atok smpaila nak bukak sekolah baru balik umah.

9 comments:

Amy said...

takziah yatt...byk dugaan yatt dpt thn ni...kena la byk2 bersabar.

lempoyak said...

takziah.. semoga tabah hadapi ujian dr Nya..

note : pls emil kan saya quotation cake or fon no. nak oder cake utk 31/08/07. tis my emil lempoyak_doubler@hotmail.com

MZ said...

innalillah ... al-fatihah!

nizie said...

alfatihah.. jgn sedih2 yat, nizie da lama xder atuk :(

YatT'S said...

Thanks semua...

qiena dah email dah..

Sunan_Jati said...

Assalamualaikum,,,

mulakan harimu dgn bismillah...

semoga semua dpermudahkan utk kite..

horayyy!!!!

Masy said...

takziah yatt.. ni sume dugaan idup kan?

al fatihah~

YatT'S said...

sunan jati : w'salam. mudah mudahan..

kak masy: thanks kak.. yup semua ketentuan Allah s.w.t

lin said...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,色情,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女