Monday, December 31, 2007

happy new year..

first aku nak ucapkan terima kasih kat CT a.k.a dheqchik sebab blanja aku secret recipe newyork cheese cake. Puas aku makan.. smpat bawak bekal ke opis lagi..

Ari ni penat betul rasanya.. tadi siang pi buat stock taking..
mula2 masa dpt job ni cam malas je nak pegi.. lagi pun kena join associates company .. derang tak cukup staff maka kami di pinjamkan..

jam 8.30 pg aku n azimah betolak ke UKM.. siap bepusing2 dlm UKm tuh carik tempat yg di tuju.. banyak tul round about kt dalam tuh..

penat gila aku rasa ari ni.. mana tak nye kena kira stock kat 5 tempat sekali gus..
smpai pening kepala aku kira buku.. bleh kata hafal dah sume judul buku2 tuh.. Kul 6 baru abis keje.. tuh pun kami mintak balik awal.. jalan punya la jem gila.. penat kaki aku.. bila turun bukit je aku free gear hehheehehe main break je la hehhehee anto si azimah dulu.. n then kul 8 baru smpai umah..

ermm tadi petang dpt phone call kata surat aku tuk transfer dah ade.. 7hb 1 kena lapor diri kat account dept.. kelas aku pun stat 7hb gak.. alhamdulillah dah register sume subjek kena amik sem nih..

Azam aku thn nih nak blajar sungguh2.. ekceli aku gerun lepas dengar taklimat ari tuh.. timb. dekan fakulti n koordinator pun ckp menda yg sama.. moga2 aku kuat semangat n rajin buat latihan :D

k la ari kata selamat menyambut tahun baru n jugak awal muharram yg bakal menjelang :)

2 comments:

13may said...

selamat selamat :)

Qaseh Bidadari said...

study smart k!

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...