Sunday, February 03, 2008

so tired..

jumaat..
kelas bel401 aku n geng aku telah memalukan diri sendiri..
hahhahaa amik ko ompek2 orang merah muko..
tu la tak mendengar arahan dengan betul..
habis je kelas terus ke kl balik umah chik.
dio tongah buek kek kawin k.linda ehh dapek la lopeh gian..

sabtu..
pi kenduri kawin k.linda sepupu si chik..
biaso la hepi2 amik gambo
snap sana snap sini..
over dari pengantin hahahhha


** left: pengantin tongah potong kek




selesai majlis tongahari tuh kami cabut awal..
kak yu ajak pi jusco..
hah apo lagi sakan besoping walaupun jusco tuh paneh takdo aircond.
tak cukup jusco pi tesco plak.. jmpo ayip + carik baju lagi..
yg nak tak dpek yg tak cari plak dapekk..
sebelum balik umah singgah giant dulu..
carik skirt yg tak dpek tadi..
malam tuh sompek lagi pi pasar malam huhuhu
sakan tak sakan besoping.. dari jusco ke pasar mlm..

ahad..
plan asal nak masuk ofis tp kensel..
sudahnye plan tak di jangka..
pi plaza low yat lagi.. dengan lodeh n ct
*** abg fizi kita org dah ganti abg fizi tiap tiap minggu pi low yat..
kali ni carik kan laptop tuk kawan k.yu..
smpai umah chik dah kul 10 lebih..
so mlm ni tak balik s.alam
so terus pi sana n terus gi keje..
k la mau titon...
sudah penat banget..

7 comments:

nanie said...

g low yat lagik???
bleh jd dealer notebook neh...
:D

YatT'S said...

hahaha kali ni belikan orang punye..
hhehehhee
penat arr tak sanggup den nak ngadap low yat tuh lagi..

MZ said...

amboi .. berjalan sakan. mentang2 ada drebar :p

YaTt's said...

mano ado drebar.. den la drebar ehh itu orang penunjuk arah mau titon je.. tp enggak bisa kalu dia titon tak keluar la kita org dari tgh perut kl tuh..

AKO said...

tkr coding msjbox yatt... copy yg baru tuh

Reez said...

Assalamualaikum...

Amboiiii... Banyaknye aktiviti dia!

Hehehee.... :D

lin said...

性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,線上遊戲,色情遊戲,日本a片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,ut聊天室