Sunday, March 16, 2008

aku update jugak la kengkawan weiii...

Aktiviti weekend aku... blik melawati.. ahad yg memenatkan.. pg pi amik radio si itam.. hari2 dlm kereta takkan sunyi lagi.. ps tuh pi desa pandan.. amik pakcik ayip.. pi membolingkan diri...
gambo tak transfer plak ado lam handphone.... petang tetiba plak kawan siti kak ju n k.maz tepon ajak jmpa.. apa lagi pi jalan kat tasek titiwangsa..

ni la gambo spastik petang tadi huhhuhuhu

k.ju, ct & k.maz
pakcik ayip tak malu join pamili tuh muhahahahhaa


Chef Rafneldi yg gentlemen ...
masa dok sembang tak tepikir nak amik gambo
lepas dah jauh baru nak amik heheh ni je la yg dpt..
kak ju believed it or not..
ade citer menarik tetarekk heheehee

ade orang shooting gambo kawin..


Cerita tertunda buat sahabat aku NANIE.

Tayar kereta aku pecah lepas aku dengan jaya nye melanggor lobang di malam yg kelam... tayar depan plak tuh.. sebelah kiri.. dpt pengalaman baru kena tukar tayar memalam hari..

aku hapdet jugak walaupun lambat :D
Oh ya.. congrats.. dpt job baru.. bila mau open table heheheheh



my cousin wedding: Chinese new year lepas...

4 comments:

MZ said...

amboi .. meriah sungguh gambo2 kat sini.

Masy said...

alemak comeinye pengantiiiinn~

13may said...

perghh!!!

Aiden Reez said...

Assalamualaikum...

Seronok pulak tengok orang posing ambek gambar ek... Macam kanak2 riang kat tabika... Hehehe.. :D

Cam mano leh pocah tayar kete tu Yatt.. Ganeh betuiii ekau bawak keto!!... Sib baik tak tobalik keto tu...

Waaa... Orang kawen.... Hehehe :D

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...