Wednesday, May 04, 2011

My mini kebun picture

just want to share pictures of my 'mini kebun'
all the pics taken in Mar & April

L: Daun bawang R: Terung
Terung agak bnyk hasilnya.


L: Kucai R: Bendi.
Bendi byk betul hasilnya tp slalu lambat nak petik so tua kat pokok jadiknya



L: Cili besar R: jagung.
Jagung sempat buat sekali je. dpt gak la merasa hasilnya.


3 comments:

r.i.t.a said...

huhuh...aku pom skang tgh mengadjus-adjus kebun aku...
gud job yatt

Fiza said...

Best nyer Yart dah ade mini kebun sendiri... aku sempat tanam pokok mangga kt depan umah jer :-)

YatT'S said...

aku bekerja sama ngan housemate. bleh save duit skit jimat duit sayur. ni skarang tak cukup tanah nak menanam. housemate siap bg cadangan nak tumpang tanam cili api kat umah jiran yg semak samun blakang nye.