Tuesday, May 31, 2005

just another ordinary dayss

ermm ari ni aku nak citer pasal keje arr... sementara tunggu zue kemas kemas nak balik.... maklumla ari ni ari last zue.. tadi aku suh dia ngan muza tinggal status keje memasing.. keje muza ok ..cuma zue still pending keje ngan kak mahuran tuh.. so suh dia tinggalkan notes... saja dera waktu dah nak balik nih huehuh jgn marah zuee sayang kat hang muahhhhhhhhhhh

berbalik kat keje aku...ari go trough balik akaun USSB .. check balik directors salary..rupe aku ade silap masuk incentive ..lepas confirm ngan kak sue..adjust semula..check balik ape yg patut pah bagi sabri review..alhamdulillah selesaii n dah pun send draft kat client .. so tommorow kena follow up...

tadi siti sound aku tanak ajar dia cam ne nak touch up lay out blog tambah more info.. hueuehu aku pun blajar sendiri abg halim tak ajor abih heuhu akhirnya sifu halim pi ajor siti.. aku bila bosan je time ape lagi dok adjust template blog maka ini la hasilnye sekarang
masa dok surf cari animated gif jumpa satu katun comel sangat hula dancer huehue very the cute . aku dah letak html dia tak tau la kuar ke tak...he..he.e.h

to zue, muza, are, naemah, amy all the best nanti jangan lupa aku kat sini... kawin jgn lupa ajak heuheu wajib tuhhh k..gud luck in ur life rajin ghajin la bukak blog aku yg tak seberapa nihhh ...

3 comments:

Halim said...

Camne nak buat tulisan terbang tu?Saya nak belajar juga...

Yatt said...

tulisan terbangg huhuh abg alim gi kat http://www.dynamicdrive.com kat situ ade banyak pilihannn :d

Anonymous said...

yat
naimah ni
saja je
thanks a lot 4 memory kat waja
take care

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...