Thursday, June 02, 2005

Keranamu foldover..

ari ni nak citer pasal semalam heuhue.. kelakar je aku nihhh sebab dah lama sangat nak makan mcD yg grilled chicken foldover tuh aku, kak zuli & ct sanggup teman kak su sampai KL Central.. tapi baik baik plan CT tak jadi pasal ade keje urgent.. so aku ngan kak zuli je..

at first call cab dari office tp lambat sangat terus pi bus stop tunggu teksi ke komuter.. around 7 pm sampai KL Central, kami pusing pusing sat kak su nak nengok barang barang yg buleh di buat hantaran tuk majlis betunang kak dia… kakak kak sue yer bukan kak sue yg betunang heuhuehue.. dok carik barang ni sume gara gara tunangan kak kak su nak anto 13 dulang…fuhhh banyak tuhhh kalau kawin nanti tak tau arr banyak mana….. pusing pusing takde bekenan pi kedai coklat lak.. kat ni kelakor..punye la kira kira tanak amik yg dah siap di hias mahal konon so kak su pilih coklat timbang sekali timbang harga lebih kurang sama yg dah siap gubah heuheuh tu la jimat kunun aku ngan kak zuli lak dok nengok cookies.. kak zuli arr dok ingat yg ct kata sedap sedap.. lama dok perati cookies tuh kami decide nak beli la.. harga RM6.70 tuk 100 gram.. nak tau kami beli brapa ? teka la heuheuh lepas shopping coklat pi solat maghrib..

after that!! Yeahh yeahhh ni yg ku tunggu… mcD…mcD.. kami pun terus menuju ke mcD .. carik sit terus line up.. bila dah nak smpai turn kita org dengar cashier tu cakap foldover ade problem. Roti pita keras…kata cashier tuh... kak zuli terus pusing kat aku.. yatt macam macam halangan yatt nak makan foldover… tak pe tak pe nak jugak. . smpai turn kami terus order grilled chicken foldover satuuuuuu.. tunggu seploh minit bleh tanya cashier tuh buleh jawab aku heuhe.. takan dah sampai tak mau makan kot….. so menu kami betiga ari tuh grilled chicken foldover…. Hehehhheheh sementara tunggu foldover sampai kami makan fries.. tak lama pah tu foldover aku ngan kak zuli sampai…. Ermm apa lagi sat lagi aku merasalah foldover yg sedap kata budak budak umah ngan opiss akuuuu … tengah nak bukak tu kak sunye order sampai…tiba tiba…. Kaakkkkkk Jangannnnnnnn !!!!!!!!!!!!!!! cashier kak counter jeritt…. Huh tekejut kita orgg ghupenye yg tuk kak su tak letak sos lagiii heuehu lawak tull tebantut jap selera aku heueh .. lepas tu ape lagii terusla menikmati foldover yg memang enakk tuhhh yg paling aku suke pita dia…memang best tak macam pita yg biasa aku makannn …

Lebih kurang kul 8 lebih kami pun begerak mau pulang…aku ngna kak zuli decide nak naik bas.. Salam peluk cium ngan kak su sebelum bepisah.. maklum la dia nak betolak jauh ke kampong halamannye di tengganu nun… aku ngan kak zuli menuju ke putra menghala pulang…

Tengah taip entry ni dapat mesej dari zue … katanye dia ngan muza ade kat PKNS tgh nak makan McD dia nak tulun makan bagi pihak aku heueh tak pe aku dah makannnnnn

No comments:

Part 1: Hatyai Gila Trip!

Day 1; Khamis 6.Dec.18 Hatyai, Thailand tempat popular dikalangan orang-orang kita berjalan terkenal dengan makanan murah & pelbagai p...