Wednesday, July 13, 2005

naMa?

Ari ni ade org kasi nama baru kat aku ngan ct heuehu .. sobar yor lahh


Sham: hish mcm mcm nama korang
yati : ape yg susah nye
Sham: aku panggil korang cumi dan cici
Sham:aku panggil korang cumi dan cici ar

Sham:ko cumi
Sham:ct cici

yati : amboi sesuka ati je...
yati : ape la ko nak pening pening
yati : adeke cumi ngan cici


lepas dia bagi nama kat kita org.. dia pun dapat nama baru huhuheue mulai sekarang panggil sham cucun.. heueheehu

aku pun tak tau ape la yg susah nye nama aku nih.. tp sham ni lawak arr ade dia panggil aku aishah si siti aishah tu dia panggil yatt… ni sowing lagi species yg tak cam nama sama gak si amiri.. siap bleh tanya yg mana satu yatt yg mana satu yatie.. heueheuehu

# bersyukur kerana nama aku membawa maksud yg baik.. teringat ke En Shafie lecturer mana kat UTMKL dulu misti panggil aku ngan nama penuh sekali dengan nama ayah lagi.. katanye maksudnye baik.. :)

3 comments:

Budak Sekolah said...

Teringat masa kecik2 dulu rancangan bebudak CUMI AND CIKI

zuee said...

hai cumi...comelnye...

yatt's said...

BS : ade ekk katun nama cam tuh...thn bila tu ekk

Zue : tu la nama baru si sham @ cucun bagi kat aku ngan siti hueueh dia ni pun leh jadik spesis ewan gak..